053-551-0029

7 ימים בשבוע | 24 שעות ביממה

יוחננוב ביובית לוגו

ביובית בהרצליה

מחפשים שירותי ביוב? יוחננוב מציע את כל סוגי עבודות הביוב לרבות פתיחת סתימות, ניקוי קווי ביוב, שאיבת ריכוזי ובורות ביוב, או בורות של פסולת אורגנית נוזלית. אז למה אתם מחכים ? עם מעל 15 שנות ניסיון יש על מי לסמוך, מוזמנים להתקשר אלינו ולקבל שירות מהיר ומקצועי
יוחננוב שירותי ביוב 24/7

אמינות לפני הכל

יוחננוב שירותי ביוב 24/7
5/5

שירות בכל האזור

נושאים בעמוד

תשתיות הביוב הן בדרך כלל תשתיות יעילות ואמינות וממלאות את תפקידן לאורך שנים ארוכות ללא בעיה.

יחד עם זאת, תקלות בקווי ביוב מתרחשות על בסיס יום יומי, ואם אתם חווים תקלת ביוב בבית, בעסק או במפעל שלכם בעיר, שירותי ביובית הם בדיוק מה שאתם צריכים כדי לחזור לשגרת החיים שלכם כמה שיותר מהר.

הביוב הוא לא חומר ולא מוצר, אלא תוצר של פסולת אורגנית המוזרמת באמצעות מים לאורך קווי תשתיות ביוב המיועדים לקחת את הפסולת הזאת ולהרחיק אותה מאיתנו כמה שיותר מהר, כמה שיותר רחוק.

לפתרון בעיות מהיר 24/7 הזמינו ביובית בהרצליה של יוחננוב

מחירון שירותים

אודות הרצליה

לוגו הרצליה
  • תושבים: 93,116
  • שנת הקמה: 1924
  • שטח: 21,770 דונם

הרצליה היא עיר אשר ממוקמת בחבל השרון, שוכנת במרכז הארץ ונקראת על שמו של חוזה המדינה.

העיר נוסדה בתחילת שנות העשרים של המאה שעברה אולם זכתה למעמד של עיר מן המניין רק בשנת 1960.

ממוקמת בקרבה לערים נתניה ורמת השרון, נהנית מחוף ים יפיפה וממרינה יוקרתית אשר הפכו לסמליה העיקריים של העיר.

לפני שמזמינים - מהי בכלל ביובית?

מערכת הביוב היא משמעותית מאוד עבור כל עיר או אזור מיושב, מערכת קרקעית המפנה את מי השופכין והפסולת מכל מבנה, מפעל, בית מגורים וכדומה. מכיוון שהמערכת עובדת באופן רציף כל הזמן, ישנן תקלות רבות המופיעות כמעט בכל יום.

בחורף לדוגמא, בשנים האחרונות ההצפות גוברות בישראל בערים שונות, באזור המרכז בפרט וזאת בשל תקלות חוזרות במערכות הביוב. הטיפול בבעיות הצפה או סתימה קשות הוא אינטנסיבי ולכך דרושה משאית הנקראת "ביובית", סוג של רכב אינסטלציה בעל מערכות מתקדמות לטיפול ממוקד בבעיות ביוב שונות.

הביובית נושאת ציוד המתאים לטיפול במערכות ביוב עם צנרת בקוטר רחב, מפרידי שומן, שאיבת בורות ספיגה, שטיפת צנרת ביוב, פתיחת סתימות ועוד. בנוסף, מותקן על הביובית סיב אופטי ומצלמה לאיתור תקלות פנימיות במהירות וצינור המספק מים בלחץ גבוה. בזכות הציוד המשוכלל שעל הביובית, הטיפול בכלל הבעיות הוא הרבה יותר יעיל ועם אחוזי הצלחה גבוהים יותר לכל בעיית ביוב עד הקשה ביותר.

ביובית בהרצליה

ניקוי מערכת הביוב העירונית

בזכות מערכת ביוב תקינה הפועל באופן שוטף ונכון, ראשי הערים והיישובים יכולים להיות בטוחים כי התושבים שלהם יהנו מאסטיות ואיכות חיים בסביבה בה הם גרים. על ידי שמירה על מערכות הביוב ובדיקה תקופתית, ניתן למנוע הצפות ומפגעים תברואתיים. 

הערים והיישובים באזור המרכז חייבים שתהיה להם ביובית בזמינות לכל תקלה ובעיית ביוב אפילו הקלה ביותר, לשמירה על איכות הסביבה באזורי המגורים של התושבים. אחת לכמה חודשים מומלץ ואף חובה לנקות ולבדוק את מערכות הביוב על מנת למנוע כל אסון שעלול לקרות. 

כיצד פועלת ביובית בהצפות בהרצליה?

הצפה יכולה לקרות מכמה סיבות אם זה סתימת ביוב בעקבות לכלוך רב, התפוצצות צינור וכדומה. במקרים של גשם עז בחורף ומזג אוויר סוער, כמות המשקעים עלולה גם היא לגרום לסתימה במערכות הביוב והניקוז ברחבי העיר לגרום לנזקים רבים ומסוכנים מאוד. 

ביוב אשר מגיע למצב של סתימה חמורה והצפה, הופך לסכנה ממשית בכל רגע עבור התושבים הגרים באזור. הפתרון המקדים לרגע בו חלים שיבושים שונים במערכות הביוב, הוא בדיקה תקופתית ותחזוקה שוטפת של המערכת כבר לפני החורף, בהכנה לקראת גשמים עזים. אך עם זאת, גם בעת ההצפות תמיד יש פתרון לכל בעיות הביוב בעזרת הביובית. 

הביובית של חברת יוחננוב, מגיעה לכל אזור הרצליה והסביבה תוך שעה מהרגע בו התקשרתם. לביובית מערכות מתקדמות וציוד יוצא דופן המותאם לכל בעיית ביוב, בזכות צנרת מים בלחץ גבוה ומשאבה עוצמתית, ניתן לשאוב במהירות אל מיכל הביובית ולצמצם את המפגע ולבצע ניקוי אינסטלציה בניקוי על ידי הזרמת מים בעוצמה חזקה.

רכבי הביובית מגיעים בהתאמה לכל מקום וכל פתרון לנזק, אם זה רכב גדול עם מיכלית גדולה יותר לבעיה במערכת ביוב עירונית או ביובית קטנה עם כל הציוד הדרוש להצפה בחניון קטן של בניין. הצוות המקצועי והמנוסה מגיע יחד עם הביובית ומעניק לכם פתרון לכל בעיה, אך חשוב לבדוק מדי תקופה את מערכת הביוב שלכם ולוודא כי הכל תקין על מנת למנוע שוב מקרים מסוכנים בעתיד.  הצוות של יוחננוב שירותי ביובית, יוכל לסייע לכם בבדיקה לפתרון לטווח הארוך יותר ותחזוק המערכת.

ביובית בהרצליה

שירותי הביוב של יוחננוב בהרצליה

אנשי הצוות של יוחננוב מבקרים בהרצליה על בסיס כמעט יומי, בעיקר בגלל שמדובר על עיר תוססת שדורשת לא מעט תשומת לב וטיפול באתגרי ביוב. אנו מציעים פתרונות מיוחדים שמותאמים לאופי העיר וצרכיה (שתכף נרחיב עליהם), ובעיקר שומרים על מערכת הביוב שלה כמו שצריך, כיאה לאזור בו חיים תושבים רבים.
מתוך מחויבות מתמדת למצוינות ומקצועיות בעבודה, הצוות שלנו זמין לשירותכם – התושבים ובעלי העסקים. הגישה שלנו כוללת התבססות על מספר טכניקות מתקדמות ובעיקר על ציוד חדשני שמאפשרים לנו לספק תוצאות אמינות. ובין אם מדובר בתחזוקה שגרתית ופעולות מניעה חשובות שיש לבצע מעת לעת, או שאולי דווקא על טיפול בבעיות חירום, אנו נשמח לסייע לכל אחד מכם. עם פתרונות מהירים ויעילים נבטיח תוצאה איכותית, כזו שתאפשר למערכת הביוב בהרצליה להמשיך ולתפקד בצורה הטובה ביותר.

אז מה הופך את הרצליה לעיר מאתגרת מבחינת ביוב?

1. צפיפות: עם אוכלוסייה צפופה יחסית וכמות תושבים משמעותית, תשתיות הביוב של הרצליה עומדות בפני עומס קיצוני לרוב, מה שמחייב צעדים יזומים למניעת סתימות. בנוסף, כאשר מופיעות תקלות הן פוגעות בשגרת היום יום של תושבים רבים, לפעמים עשרות אלפים, מה שמחייב עבודה מהירה במיוחד.

2. השפעת הקרבה לחוף: קרבתה של העיר לים משפיעה על אופי הקרקע והקידוחים התת-קרקעיים. לעיתים קרובות נכסים נבנים על אזורים שמאופיינים במספר סוגי אדמות ואבנים, כמו כורכר למשל. ההיבט הזה יכול להקשות על ההתמודדות עם בעיות ביוב מאתגרות שכן נדרשת כאן גישה מחושבת.

3. לחות גבוהה: ואם כבר הזכרנו את הקרבה לחוף, חשוב להבין גם שהיא מובילה לרמות לחות גבוהות יחסית, מה שגורם בקלות להתפתחות של עובש ומזיקים אחרים בתוך מערכות הביוב. ובעוד שערים רבות בישראל כמו ירושלים ובאר שבע נבנו במרחק כלשהו מהים, אלה שקרובות לחוף סובלות מלחות גבוהה ש"תורמת" לבעיות ביוב נוספות.

החל מניסיון ועד לעבודה בהתאמה אישית: יתרונות הבחירה ביוחננוב

· ניסיון ומומחיות

עם למעלה מ18 שנות ניסיון, יוחננוב שירותי ביוב 24/7 מביאים מומחיות נדירה שמסייעת להתמודד בהצלחה עם אתגרי הביוב של הרצליה.

· ציוד מתקדם

הציוד האיכותי שלנו מאפשר לטפל בבעיות ביוב במהירות וביעילות, תוך צמצום ככל האפשר של פגיעה בשגרת היום יום.

· זמינות 24/7

אנו מודעים לדחיפות ואפילו לסכנה של מקרי חירום בהקשרי ביוב, וזהו הסיבה לכך שהצוות שלנו זמין מסביב לשעון כדי לספק סיוע מהיר.

· פתרונות מותאמים

מתוך הכרה באופי המיוחד של מערכת הביוב של הרצליה, ובעיקר בהתבסס על שלוש הנקודות בהן דנו כאן למעלה, יש לספק לתושבים בעיר פתרונות מיוחדים בהתאמה אישית. רק כך ניתן להתמודד בהצלחה עם אתגרי הביוב הספציפיים של הרצליה.

נתקלתם בבעיית ביוב בהרצליה? צרו קשר עם יוחננוב!

אתגרי הביוב של הרצליה דורשים פתרונות מקיפים שמותאמים לנוף הייחודי של העיר. הצפיפות, הקרבה לים והלחות כולם משפיעים על אופי הבעיות, אך גם איתן הצוות המסור של יוחננוב שירותי ביוב 24/7 יודע להתמודד בהצלחה. ועם מחויבת לשיתוף פעולה איכותי אנו מעניקים שירותי ביובית בהרצליה שחורגים מהסטנדרט. צרו אתנו קשר עוד היום ותנו לנו לסייע לכם!

ביובית בהרצליה

שאלות נפוצות

יש הנוטים לחשוב כי רוב הסתימות כנראה יקרו בחורף בעקבות גשמים רבים, אומנם אכן בחורף הסיכוי הוא גבוה יותר, איך יש כמה סיבות לסתימת ביוב ולכולן יש פתרון מקדים. לדוגמא, בבתי מגורים הסיבה העיקרית לסתימה היא בעקבות לכלוך לא מתכלה אשר מצטבר. יש לוודא כי אינכם זורקים לאסלה חומרים אשר יצרו סתימה קשה, אם זה מגבונים, טיטולים, תחבושות וכדומה.

בעזרת מערכת מתקדמת של סיב אופטי עם מצלמה, צוות מומחים מקצועי של שירותי ביובית, יוכל לאתר את הבעיה המרכזית והכי קטנה אשר גרמה לסתימה או פיצוץ צינור וכדומה. על ידי הבטה בחלקים הפנימיים של הצנרת בתנאים לא פשוטים, ניתן לאתר תקלות בקלות סדקים בצנרת, חסימות על ידי גופים זרים, התקנה לקויה ועוד.

לא כל המקרים דורשים טיפול של ביובית, אך עם זאת, גם במקרה של סתימה לא קשה או תקלה מאוד קטנה, תמיד מומלץ לבצע בדיקה מקיפה. זאת על מנת לוודא כי הטיפול הנקודתי אכן יצליח ולא יגרם שום נזק בהמשך. תמיד ניתן להתייעץ עם איש מקצוע עם ניסיון רב בתחום, ובכך לתחזק ולשמור על מערכת ביוב תקינה לטווח הארוך.

עבודות אחרונות שביצענו באזור

ממליצים עלינו

אבי לוי
קרא עוד
שאפו על העבודה בתיקון המשאבות הטבולות שעשיתם אצלנו. פחדתי שאני אצטרך להחליף את כל המנגנון אבל בזכות העבודה שלכם חסכתי לא מעט כסף. ממליץ עליכם בחום לכל העסקים בסביבה.
רן דניאלי
קרא עוד
הייתה לנו הצפה קשה בגלל הגשמים החזקים של החורף האחרון והיינו חייבים מישהו שייתן לנו מענה מהיר. החברה של יוחננוב פתרה לנו את הבעיה ושאבה במהירות את כל הנוזלים שהצטברו בתוך המבנה.
דני בנין
קרא עוד
רק בזכות הצילום התת קרקעי של צנרת הבניין היה אפשר לעלות על הבעיה ואני ממש מרוצה שבחרנו ביוחננוב. נתנו לנו עבודה מקצועית והסבירו לנו כל שלב לפני שעשו אותו. כל הכבוד והלוואי שהיו עוד כמוכם.
הקודם
הבא