053-551-0029

7 ימים בשבוע | 24 שעות ביממה

יוחננוב ביובית לוגו

ביובית בנתניה

במסגרת שירותי ביובית בנתניה אנו מספקים את כל השירותים: פתיחת סתימות, פתיחת סתימות בביוב, בכיור, במקלחת ואמבטיה, שירותים ואסלה וגם באמצעות לחם מים. יוחננוב שירותי ביובית זמינים לשירותכם 24/7 מוזמנים להתקשר

אמינות לפני הכל

יוחננוב שירותי ביוב 24/7
5/5

שירות בכל האזור

נושאים בעמוד

כעיר חוף תוססת, נתניה מושכת אליה לא מעט תושבים שמחפשים אחר איכות חיים גבוהה. חופים יפים, מדשאות מוריקות ובעיקר פארקים ואטרקציות, כל אלה הפכו את נתניה עם השנים למקום שמאופיין כאיכותי ואפילו יוקרתי. אך לצד כל אלה, הביקוש העצום למגורים ומסחר בעיר מוביל לא פעם לעומס על מערכות הביוב, שבתורו גורם לתקלות שמקשות על טיפוח סביבה נקייה ובריאה.

אך אין זה אומר שעלינו להרים ידיים ולוותר, משום שלכל בעיה יש דרך התמודדות יעילה. הצוות של יוחננוב מבקר בנתניה כמעט מדי יום, ומעניק מגוון רחב של שירותים שמסייעים להתמודד עם אתגרי הביוב השונים. וכעיר עם היסטוריה עשירה שנבנתה לפני עשרות שנים, בעיות תשתית הן חלק בלתי נפרד משגרת היום יום, בדומה לערים גדולות נוספות בארץ כמו תל אביב או חיפה.

קרה גם לכם? בעיות הביוב הנפוצות בנתניה

· עומס על תשתית ישנה

תשתיות הביוב הישנות באזורים רבים של נתניה מציבות אתגרים משמעותיים, שכן צנרת ותיקה חשופה להרבה יותר בעיות כמו סדקים, נזילות ופיצוצים. הליקויים האלו עלולים לגרום לסתימות בביוב, הצפות ואפילו תקלות חשמל.

· חסימות מחפצים זרים

סתימות שנגרמות מחפצים שנשטפו בשירותים נחשבות לתופעה שכיחה בנתניה. פריטים כמו מגבונים, מוצרי היגיינה נשית ואפילו צעצועים קטנים עלולים להיתקע במערכת הביוב, מה שמוביל לחסימה בצנרת. פינוי סתימות אלה מצריך ציוד וטכניקות מיוחדות שמסייעות לנו לסלק את החפצים מבלי לגרום נזק נוסף לתשתית.

· חדירת שורשי עצים

מישור החוף בישראל מהווה קרקע נוחה מאוד לגידול עצים, שנהנים מרוח ים טבעית ואדמה שעשירה במינרלים חיוניים. כל אלה הופכים את העצים השונים בנתניה לנכס בעל ערך עצום, אך יש לזכור ששורשיהם מהווים איום של ממש על מערכות הביוב. חדירה תת קרקעית של שורשי עצים בנתניה אל תוך הצנרת, במיוחד בשכונות ותיקות שם נשתלו עצים לפני עשרות שנים, היא מטרד נפוץ מאוד. חדירות אלה מובילות לנזקים משמעותיים, וההתמודדות איתן מורכבת במיוחד (אך לא בלתי אפשרית כמובן).

שירותי הביובית של יוחננוב בנתניה

יוחננוב שירותי ביוב 24/7 מספקת מענה לקהל לקוחות עצום בנתניה, שנהנה משירות מקצועי ויעיל. הצוות שלנו מגיע לעיר באופן תכוף, ומטפל בבעיות הביוב המאתגרות ביותר. עם שנים של ניסיון וציוד חדיש, אנו מסייעים בהצלחה לתושבי האזור להתמודד עם כל מכשול בצנרת, תוך מזעור ההפרעות ופגיעה בשגרת היום יום. ומעל כל אלה, המסירות לשביעות רצון הלקוחות והזמינות שלנו 24/7 הפכו את יוחננוב עם השנים לחברה בעלת שם טוב בעיר. בקיצור – אנחנו שם עבורכם.

אז למה חשוב לטפל כמה שיותר מהר בבעיות ביוב?

· הסכנה הבריאותית

טיפול מהיר בבעיות ביוב הוא צעד קריטי שיסייע למנוע את האפשרות של סכנות בריאותיות פוטנציאליות לתושבי העיר. נזילת שפכים למשל יכולה להוביל להתפשטות וירוסים, מחלות וחיידקים מזיקים שמהווים סיכון בריאותי חמור.

· מניעת נזק עתידי

אחת השיטות הטובות ביותר לצמצום הנזק העתידי לצנרת שלכם תהיה עם טיפול מיידי בבעיות קטנות עם רגע הופעתן. כך ניתן למזער את האפשרות לפגיעה ברכוש וכן להימנע מראש מתיקונים יקרים שהיו מגיעים יחד עם התקלה.

· שמירה על איכות הסביבה

העולם נע לכיוון סביבתי וירוק, ורבים מוצאים את הקשר שבין זיהום לבעיות צנרת כגורם מכריע לפגיעה בכדור הארץ. זרימה של שפכים לים (שקרוב מאוד לשכונות בנתניה כאמור) פוגעת בטבע ומשבשת מערכות אקולוגיות עדינות. עם טיפול מהיר בבעיות ביוב נוכל למזער משמעותית את ההשפעה הסביבתית המזיקה, וכך נגן על משאבי הטבע עבור הדורות הבאים.

זקוקים לשירותי ביובית בנתניה? צרו קשר עם יוחננוב עוד היום!

התמודדות חכמה עם בעיות ביוב מגוונות בנתניה היא ללא ספק עניין שמעסיק את הצוות של יוחננוב מדי יום. שירותי הביובית שלנו נותנים מענה למגוון רחב של תרחישים בעיר, עם דגש על עבודה מהירה ויעילה בעלות נוחה במיוחד. ואם אתם זקוקים לסיוע, אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר עוד היום!

מחירון שירותים

קצת על נתניה

נתניה
  • תושבים: 210,834
  • שנת הקמה: 1929
  • שטח: 29,040 דונם
     

תאגיד מים: "מי נתניה"

נתניה נוסדה בשליש הראשון של המאה העשרים כראקציה לבעיה ההתיישבותית של בני העלייה הרביעית והוכרה כעיר עם הכרזת המדינה.

 העיר, אשר ממוקמת במרכז המדינה ושוכנת בחבל השרון, ידועה בזכות תעשיית היהלומים המפוארת שבה.

נתניה נהנית מטיילת מרהיבה אשר הפכה אותה לאחת מערי הנופש השוקקות בישראל ולבחירה הראשונה עבור עולים חדשים בשנים האחרונות.

תחזוק מערכות הניקוז בנתניה

ללא בדיקה תקופתית של מערכות הניקוז בעיקר לפני החורף וטיפול בהן, הנזקים עלולים להיות כבדים יותר בעת הצפות או תקלו שונות והתשתית תיפגע. מעבר לכך, שנוצרת סכנה לא רק לתשתיות אלא גם לתושבים, לבתים ולרכוש רב.

אחת הפעולות החשובות לשמישות מערכות הניקוז, היא שטיפת צנרת הניקוז על ידי ביובית. בעזרת לחץ מים גבוה ניתן לוודא כי אכן צינורות הניקוז יהיו נקיים לגמרי ותקינים, גם במקרה ורוצים רק לוודא כי התשתית מוכנה לכל מזג אוויר, מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום כמו צוות המומחים של יוחננוב שירותי ביוב.

שאלות נפוצות

יכולות להיות כמה סיבות לסתימת ביוב אשר תוביל להצפה, על מנת לוודא מהי הסיבה המדויקת. יש לפנות ליוחננוב שירותי ביובית על מנת שהצוות המנוסה יוכל לבחון את מקור הבעיה ולטפל בה בהקדם. במידה והאחריות היא תחת העיר בה אתם גרים , על העירייה לקחת אחריות ולטפל במערכות הניזוק והביוב של העיר.

לאחר סיום העבודות וכאשר המיכלים של הביובית מלאים, בהתאם להוראות וחוקי המשרד הגנת הסביבה. הביובית מעבירה את המיכלית אל מכונים לטיהור שפכים, שם הם עוברים תהליך מיחזור לחומרים שישמשו לאחר מכן  להשקיה, חקלאות, דשן ועוד על מנת להפחית את הנזק הסביבתי.

העלויות משתנות בעיקר על פי העבודה המבוצעת, הציוד הנדרש ועוד כמה גורמים כמו מורכבות השירות. המחירון המפורט של יוחננוב שירותי ביוב מוצג באתר על פי טווח מחירים לכל סוג עבודה.

עבודות שביצענו בעיר

ממליצים עלינו

טל עברי
קרא עוד
הייתה לנו בעיה של ריח רע בבניין בגלל תשתיות פגומות. הזמנו את יוחננוב שירותי ביוב והם צילמו לנו את הקווי ביוב ונתנו הצעת מחיר הוגנת לפתיחה של הסתימה. שמח שבחרנו בחברה ומאמין שנשתמש בהם גם בעתיד.
שלומי שירזי
קרא עוד
יוחננוב ביצעו אצלי תיקון של משאבות טבולות על הצד הטוב ביותר ותיקנו לי גם את הסתימה שהייתה לי במשאבה. נתנו לי הצעת מחיר כדאית והיו שקופים לגמרי כבר משיחת הטלפון הראשונה.
ראובן בן עטר
קרא עוד
הייתה לי סתימה בחניון התת קרקעי שלי והייתי צריך חברה עם מכולות ביוב קטנות. הקבוצה של יוחננוב באה אל החניון שלי, ביצעה עבודה רצינית ואני ממליץ עליהם בחום.
הקודם
הבא