053-551-0029

7 ימים בשבוע | 24 שעות ביממה

יוחננוב ביובית לוגו

ביובית בפתח תקווה‏

הביובית של יוחננוב היא למעשה משאית בעלת עוצמת שאיבה חזקה מאוד, כך שהיא יכולה לפתור באופן יעיל ותוך דקות ספורות כל בעיה במערכת ביוב – בין אם מדובר במערכת ביוב ביתית ובין אם תעשייתית. מוזמנים לדבר איתנו

אמינות לפני הכל

יוחננוב שירותי ביוב 24/7
5/5

שירות בכל האזור

נושאים בעמוד

אם אתם גרים או עובדים באיזור פתח תקווה ונתקלתם בבעיה בביוב כגון סתימה או הצפה. אתם מוזמנים לפנות ליחוננוב המציע שירותי ביובית בפתח תקווה 24 שעות 7 ימים בשבוע – הגעה באופן מיידי לטובת שירותי ביובית מקצועיים, אותם תוכלו לקבל בין שאר המקומות גם מסביב לעיר.

בין השאר, ניתן לבצע פתיחת סתימות, ניקוי צינורות הביוב, ואף שאיבה על בסיס קבוע במפעלים בהם פסולת מכל סוג נוטה להצטבר במקומות מסוימים כגון בורות שמן.

מחירון שירותים

הכירו את פתח תקווה

פתח תקווה
  • תושבים: 247,957
  • שנת הקמה: 1878
  • שטח: 35,720 דונם
     

עבודות בעיר ובאזור

במסגרת שירותי ביובית בפתח תקווה ריכזנו עבורכם חלק מעבודות הביוב שבוצענו באזור 
בעמודי העבודות תוכלו להתרשם מהצוות האיכותי והשירות האמין של חברת יוחננוב והרמה המקצועית הגבוהה.

ממליצים עלינו

אבי לוי
קרא עוד
שאפו על העבודה בתיקון המשאבות הטבולות שעשיתם אצלנו. פחדתי שאני אצטרך להחליף את כל המנגנון אבל בזכות העבודה שלכם חסכתי לא מעט כסף. ממליץ עליכם בחום לכל העסקים בסביבה.
רן דניאלי
קרא עוד
הייתה לנו הצפה קשה בגלל הגשמים החזקים של החורף האחרון והיינו חייבים מישהו שייתן לנו מענה מהיר. החברה של יוחננוב פתרה לנו את הבעיה ושאבה במהירות את כל הנוזלים שהצטברו בתוך המבנה.
דני בנין
קרא עוד
רק בזכות הצילום התת קרקעי של צנרת הבניין היה אפשר לעלות על הבעיה ואני ממש מרוצה שבחרנו ביוחננוב. נתנו לנו עבודה מקצועית והסבירו לנו כל שלב לפני שעשו אותו. כל הכבוד והלוואי שהיו עוד כמוכם.
הקודם
הבא