053-551-0029

7 ימים בשבוע | 24 שעות ביממה

יוחננוב ביובית לוגו

שאיבת בור משאבות

כמות הזיהום הסביבתית לה אנו חשופים ביומיום היא בלתי נסבלת, ויש גם מי שמנסים להילחם בתופעה. למזלכם, בצד שלכם בעלי העסקים, לא דרושה כאן מלחמה. כל מה שעליכם לעשות זה רק לבחור את אנשי המקצוע הנכונים, ותוך כמה שעות יש לכם בור נקי מכל מי שפכים מזוהמים. אז איך עובד התהליך של שאיבת בור משאבות? כל המידע במאמר שכאן לפניכם.
יוחננוב שירותי ביוב 24/7

אמינות לפני הכל

יוחננוב שירותי ביוב 24/7
5/5
שיתוף המאמר
נושאים בעמוד

מה זה בור משאבות?

על מנת לשמור על קו ביוב לא מזוהם כך שמי השופכין יהיו נקיים לחלוטין, כל המפעלים הגדולים, אזור תעשייה, מסעדות ועוד אשר משתמשים לרוב בשומנים, כימיקלים וחומרים מזהמים נוספים, חייבים להתקין בנוסף לביוב הקיים בור ייעודי אליו מוזרמים השפכים.

תפקידו של בור משאבות, הוא בעצם להתחיל לבצע את העבודה של הביובית כבר בשלב הראשוני. זאת על ידי הזרמה של כל החומרים המזהמים אל אותו בא, ובעת הצורך על פי המועד התקופתי אותו קבעתם, על ידי צוות מנוסה ומקצועי בלבד, לבצע שאיבת בור משאבות בעסק. 

שאיבת בורות מחייבת עבודה עם חברה מקצועית בלבד, בעלת ציוד חדשני, מקצועי ומתאים. שאיבת בורות ביוב היא פעולה שנדרש לבצע באופן שגרתי במקרים מסוימים, היא נעשית לרוב על ידי משאיות הביובית שבכוחן לשאוב כמויות אדירות של מי ביוב מזוהמים במהירות ובאופן היעיל ביותר.

השלבים בתהליך שאיבת בור משאבות

אם ברשותכם עסק גדול, לא תמיד יהיה לכם את הזמן או היכולת לבדוק מה מצב בור המשאבות או הביוב שלכם, לכן עליכם לזכור אחת לתקופה (זאת בהתאם ליכולת ההכלה של הבור) לבצע שאיבת בור משאבות ולקרוא לחברה איתה אתם עובדים. ואיך אפשר להפוך את התהליך לקל יותר? הנה השלבים בדרך לביוב נקי לגמרי:

  • בדיקה מקיפה – ביצוע בדיקה מעמיקה, של כלל המידות והנתונים של הביוב או הבור שברשותכם. העדיפות היא שתעשו זאת פעם אחת ותשמרו לעצמכם את כל הנתונים הרלוונטים, זאת על מנת לדעת למסור לאנשי המקצועי את המידע המדויק כך שיוכלו להעניק לכם פתרון מושלם לאורך כל הדרך עבור כל בעיה.
  • בחירת השירות – זהו השלב החשוב ביותר, מכיוון שהחברה אותה תבחרו ללוות אתכם לאורך שנים עבור כל פתרונות הביוב, היא זו שצריכה לבצע עבורכם עבודה טובה ויעילה מספיק לטווח הארוך. תדאגו לבחור בחברה בעלת ציוד משוכלל, חזק וחדשני מספיק עבור כל עבודה, והניסיון הוא לא פחות חשוב, חברה בעלת ניסיון עשיר תדע לתת לכם מענה לכל דבר ובזמן.
  • שאיבת הבור – ישנם כמה סוגים שונים של משאבות, הבחירה נעשית בהתאם לצורך העבודה ועל ידי החברה המתמחה בלבד. כאשר הבור מתמלא או מגיע המועד התקופתי לבדיקה ושאיבה שלו, הצוות המקצועי יגיע אליכם בזמן ובמהירות, ישאב את השפכים ויעבירם אל מערכת הביוב העירונית ולאחר מכן גם יבצע ניקוי כך שלא ישארו שם גורמים מזהמים נוספים בבור.
יוחננוב שירותי ביוב 24/7

בור משאבות – כיצד לתחזק אותו נכון?

הדרך הבולטת ביותר, בה אתם יכולים לדאוג לתחזוקה נכונה ושוטפת של בר המשאבות שלכם, היא אך ורק על ידי שיתוף פעולה עם חברה מספיק מקצועית ומנוסה בתחום. הזמינות בתחום זה למענה מהיר ופתרון מתקדם, היא חשובה מאוד ואף קריטית. 

דבר נוסף אשר חשוב שתשימו לב אליו הוא תא משאבות, אמצעי שנועד לפתור כל סתימה באופן קל ומהיר. מדובר למעשה באחת מן המשאבות החזקות בקנה מידה תעשייתי, היא מסוגלת לשחרר גם את הסתימות הקשות והחמורות ביותר תוך כמה דקות בודדות בלבד. ניתן לעשות שימוש בתא משאבות כאשר ישנה סתימה בצורה נקודתית או על בסיסי קבוע.

שימוש קבוע לרוב מאפיין מפעלים הנדרשים באופן תדיר לבצע שאיבות של חומרים שונים. תא משאבות להבדיל מאמצעי שאיבה אחרים וסטנדרטיים מיועד לשחרר סתימות המכילות פסולת תעשייתית לרבות שומנים טבעיים וסינתטיים

אם אתם בעלי עסק, מפעל תעשייתי או חברה גדולה, דבר ראשון שעליכם לעשות הוא לוודא כי בור השפכים שלכם עובד באופן תקין, כך גם הביוב כמובן. לא בטוחים בנוגע לאופן הטיפול בבורות הביוב? לפרטים נוספים ובדיקה ראשונית – צרו איתנו קשר

ממליצים עלינו

אזורי שירות נוספים