053-551-0029

7 ימים בשבוע | 24 שעות ביממה

יוחננוב ביובית לוגו

שטיפת קווי ביוב

מערכת הביוב של כל אחד, אם בבית פרטי או מפעל גדול, דורשת תחזוקה שוטפת שתמנע סתימות או בעיות קשות יותר במערכת הביוב בעתיד. אומנם תדירות התחזוק משתנה בהתאם לכמויות הצריכה והפסולת, אך ביוב שאינו מתוחזק כראוי באופן אוטומטי יוביל לבסוף לנזק. ישנה פעולה פשוטה, אשר מעניקה פתרון יעיל ויוצא דופן עבור תחזוק מערכת הביוב, והיא שטיפת קווי ביוב.
יוחננוב ביובית 24/7

אמינות לפני הכל

יוחננוב שירותי ביוב 24/7
5/5
שיתוף המאמר
נושאים בעמוד

צנרת הביוב – אופן השימוש 

זוהי עובדה שלא תחשבו עליה אף פעם כנראה (עד לרגע זה), אך תדירות השימוש שלכם בצנרת הביוב הוא גבוה מאוד, ואפילו די קבוע. בעצם מהרגע בו אתם מתעוררים בבוקר, שוטפים פנים ומצחצחים שיניים, עד לרגע שבו אתם מתקלחים בסוף היום והולכים לישון. פעם חשבתם מה היה קורה אם לא הייתה צנרת ביוב? הכוונה היא, מה היה קורה אם לא היו מוזרמים מים בכיורים או במקלחת? כן, אנחנו מתארים לעצמו את הקושי בחשיבה על כך. 

אז תכירו, צנרת הביוב היא זו שמספקת לכם את השירותים היומיומיים והפשוטים ביותר, שרק עכשיו כנראה תתחילו להעריך באמת. אם תשאלו אותנו, לביוב מגיע שם מרשים קצת יותר, אולי זה מה שיגורם לחלקנו להתייחס אליו כאלמנט חשוב באורח החיים שלנו. הביוב בארץ כולה, בנוי ממערכת צינורות תת-קרקעית, אשר מטרתה היא לנקז את כל השפכים למקום רחוק מאזורי מגורים. התחזוק של תשתיות הביוב בארץ הוא לא פשוט, אך אם כל אחד מאיתנו יקח אחריות על צנרת הביוב שלו, נוכל להעניק לעצמנו לפחות מערכת ביוב פעילה ותקינה. 

תחזוקה נכונה של מערכת הביוב 

מכיוון שאנו משתמשים במערכת הביוב כמעט כל הזמן, וגם באופן שונה לפעמים, הפסולת שעלולה להצטבר או הנזקים האפשריים הם זמינים כל הזמן ואנחנו לא יכולים לדעת מתי ואיך זה יקרה. אך במידה ונדאג לתחזוק תקופתי של מערכת הביוב, נוכל לפחות להיות בטוחים כי לזמן הקרוב או אפילו הרחוק, הביוב שלנו הוא תקין ומתפקד בצורה מושלמת. 

אין אף דרך שבה ניתן לבדוק את מערכת הביוב באופן עצמאי, האפשרות היחידה והיעילה ביותר, היא באמצעות עזרה של חברה מקצועית, עם ניסיון וידע רחב בכל מה שקשור במערכות ביוב ותחזוקה שלהן. בעזרת כל הציוד המתאים והדרוש עבור בדיקת מערכת הביוב, איש מקצוע יוכל אף להראות לכם על ידי תמונה ברורה מהו מצב הביוב שלכם, ובכך גם להעניק לכם את הטיפול הטוב ביותר במידת הצורך.

יוחננוב שירותי ביוב 24/7

מתי חשוב לבצע שטיפת קווי ביוב? 

ביצוע ניקוי קווי הביוב על ידי שטיפה, הוא פתרון נפוץ הניתן כמעט בכל תקלה ומקרים בהם יש צורך בטיפול בבעיות שונות במערכת הביוב. בעזרת משאבה חזקה של משאית ביובית, החברה המקצועית אותה הזמנתם עבור הטיפול בנזק, תוכל לשטוף את קווי הביוב בלחץ מים גבוה ובאופן יסודי ובכך למנוע נזקים חמורים בהמשך. 

מומלץ להזמין חברת ביובית מקצועית אחת לתקופה, על מנת לבדוק את תקינות קווי הביוב ובמקרה הצורך לבצע שטיפה שתפרק ותנקה את הפסולת מהביוב. רק על ידי פעולה פשוטה זו, אחת לכמה זמן, תוכלו למנוע סתימה עתידית וזיהום בשטח הביוב. אומנם בצנרת ביוב ישנה יותר, קיים סיכוי גבוה יותר לנזקים שונים, אך גם במידה וצנרת הביוב שלכם חדשה לחלוטין, חשוב לשמור עליה ולדאוג לתחזוק שוטף ונכון שלה. 

המקרים העיקריים בהם יש צורך בניקוי ע"י ביובית:

  • הימנעות מנזק עתידיהאפשרות לסתימה או נזק קשה בצינור הביוב, היא תמידית ולא ניתן תמיד להבחין בה מראש. מדי יום אנו מזרימים המון פסולת לביוב, אם זה מגבונים, שומנים ועוד. לכן, ההימנעות מהנזק מלכתחילה על ידי שטיפה תקופתית, יכולה להיות יעילה מאוד עבור תפקוד שוטף של הביוב שלכם או עיכוב של הנזק לזמן הקרוב. 
  • הכנת הצנרת לתיקוןבמקרים בהם נגרם נזק כבד לקווי הביוב, ויש צורך בתיקון אינטנסיבי או אף החלפה של הצנרת, חשוב לפני תחילת העבודה לבצע ניקוי יסודי ומקצועי לכל קווי הביוב בעזרת הביובית. שטיפת הביוב, חוסכת זמן עבודה רב לאחר מכן ומייעלת באופן משמעותי את תיקון הצנרת. 
  • קבלת טופס 4רשויות החוק מחייבות כיום את קבלני הבניין, להוכיח על ידי תמונות ברורות, כי צנרת הביוב היא תקינה לחלוטין במקום בו הם מתכוונים לאכלס מבנים. בזכות חוק זה, תוכלו להיות בטוחים כי כאשר תגיעו למבנה חדש לשם מגורים, קווי הביוב יהיו תקינים לחלוטין. לכן, על הקבלנים חלה החובה לדאוג לשטיפת קווי הביוב בעזרת חברה מקצועית. 
  • צילום קווי ביוב גם לאיש מקצוע עם שנים של ניסיון בתחום, אין את האפשרות לדעת מה באמת קורה בתוך קווי הביוב ומהם הגורמים לנזקים שונים. הפתרון היחידי לכך, הוא צילום קווי הביוב בעזרת מצלמה מזערית, הפועלת באמצעות החדרת סיב אופטי שבקצה שלו מותקנת המצלמה.

נתוני הצילום מופיעים על המסך שבידי איש המקצוע ובכך הוא יכול לאתר את מקור הבעיה ולראות מה קורה לאורך כל קווי הביוב. על מנת להצליח להחדיר את המצלמה אל הצנרת באופן מושלם ויעיל, ולקבל תמונה ברורה ואיכותית, יש צורך לבצע קודם שטיפה לקווי הביוב.

שטיפת צנרת ביוב –  מהו התהליך?

הדרך היחידה והיעילה ביותר, עבור שטיפת הביוב באופן מלא ומושלם, היא אך ורק באמצעות ביובית. על מנת לבצע כל סוג של עבודה הקשורה במערכות הביוב, בצורה המקצועית ביותר, דרוש ציוד מיוחד ומשוכלל עבור כך. הביובית נושאת עליה מיכל גדול, אשר יש לו שני תפקידים, האחד הוא לשאוב מי ביוב בעת הצורך. התפקיד השני הוא, לבצע פעולת ניקוי לקווי הביוב, זאת על ידי צינור לחץ אשר יכול לשחרר סתימה באמצעות זרם מים גבוה ופירור פסולת שהצטברה. 

יוחננוב שירותי ביובית – עלות השירות 

ניקוי שורשים בצנרת – החל מ-650 ש"ח

צילום צנרת ביוב – החל מ-550 ש"ח

פתיחת סתימה + ניקוי – החל מ-600 ש"ח

היתרונות של שטיפת קווי ביוב עם חברה מקצועית

המקומות בהם יש צורך תמידי בניקוי קווי ביוב ובדיקה הצנרת, יהיו בדרך כלל מפעלים, חברות גדולות, אזורי תעשייה, מסעדות ועוד עסקים רבים. זאת מכיוון שתדירות השימוש במערכת הביוב במקומות אלו, הוא גדול הרבה יותר וגורם להצטברות פסולת רבה ובעיקר שומן הנדבק לדפנות הצנרת. ישנם יתרונות רבים, בפתרון המדהים של שטיפת קווי ביוב. 

 שיפור הניקוזכאשר נוצרת סתימה, הסיבה תהיה בדרך כלל בעקבות פסולת שהצטברה במשך שנים ובמילה אחרת, תחזוקה לקויה של מערכת הביוב שלכם. אומנם אנחנו לא באמת יכולים לדעת מתי זה עלול לקרות, אך כן יש סימנים לבעיות במקווי הביוב.

במקרה בו אתם מורידים את המים באסלה ואתם רואים כי המים לא יורדים באופן חלק, או כאשר נוצרת לפתע סתימה בכיור לזמן קצר. אלו סימנים לניקוז לא תקין, על מנת להימנע מכך, זכרו כי הפתרון הטוב ביותר לניקוז תקין וזרימה חלקה, הוא שטיפת הביוב על ידי ביובית אחת לכמה זמן, על פי הנדרש.

מניעת ריחותלא פעם קורה, שלקוחות טוענים כי הביוב עובד באופן תקין, אך משומה מדי פעם עולים ריחות לא נעימים. ובכן, זה מקרה שאכן עלול לקרות, בעקבות הצטברות של שומנים וחומרים בדפנות הצנרת, מה שמונע גם ניקוז חלק. בעזרת שטיפה יסודית, ניתן להיפטר מהריחות הלא נעימים באופן מהיר ויעיל. 

חיסכון כספיאותה פעולה מהירה ופשוטה, של ניקוי קווי הביוב שלכם מדי תקופה, יכולה למנוע נזקים רבים וסתימות שיכלו להיווצר בקלות. ביחס למחיר הנזק שהיה נגרם, מחיר השטיפה יוצר עבורכם רווח כספי עצום וגם שקט נפשי בכל הנוגע לתקינות מערכות הביוב. 

מכיוון שניקוי צנרת ביוב, היא פעולה אשר יש צורך לחזור עליה כל תקופה בהתאם לצורך, מומלץ שתבחרו בחברת מקצועית שתספק לכם את השירות הטוב ביותר, ותעמוד לשירותכם בכל מקום וזמן שתצטרכו. לחברת "יוחננוב" שירותי ביובית, יש ניסיון עשיר של שנים בהענקת פתרון לנזקים במערכות ביוב. חושבים עבר יותר מדי זמן מאז בדיקת הביוב האחרונה? צרו קשר עוד היום עם המומחים של "יוחננוב" – נשמח לעמוד לשירותכם! 

ממליצים עלינו

אזורי שירות נוספים