053-551-0029

7 ימים בשבוע | 24 שעות ביממה

יוחננוב ביובית לוגו

ביובית בראש העין

ביובית בראש העין מבצעת את כל סוגי העבודות בכלל, ובפרט פתיחת סתימות, ניקוי קווי הביוב, שאיבה של ריכוז בורות ביוב, ניקוי בורות פסולת אורגנית ופסולת נוזלית, ניקוי בורות שומן ועוד. והכל, תוך עבודה מקצועית, מסודרת במתחמים חיצוניים ופנימיים כמו מפעלים, או שטחי חוץ.

אמינות לפני הכל

יוחננוב שירותי ביוב 24/7
5/5

שירות בכל האזור

נושאים בעמוד

ראש העין, עיר במחוז מרכז השוכנת במרזבה המזרחית של השרון מול הרי שומרון. ראש העין נקראת בשל מיקומה במוצא נחל הירקון (ראס) ועין-מזרקה. הוכרזה כעיר בשנת 1994 ומשתרעת על שטח של כ16,000 דונם.

השכונות המזרחיות גובלות בקו הירוק והעיר היא גבול בין מחוז המרכז, למחוז יהודה ושומרון. זוהי אחת מהערים הצומחות בקצב מהיר ונכון לשנת 2022, האוכלוסיה בעיר עומדת על 72,600 תושבים, כאשר קצב הגידול השנתי עומד 6 אחוזים.

מהי משאית ביובית?

היות ומערכת הביוב היא משמעותית עבור כל ישוב ועיר, חשוב שתהיה מערכת קרקעית שמפנה את הפסולת והשופכים מכל מבנה, מפעל, בית ועוד. המערכת עובדת באופן רציף כל הזמן, ועל כן נתקלת בלא מעט תקלות ובעיות יומיומיות.

עונת החורף למשל היא העונה בה ישנה הצפות חוזרות וגוברות בעיקר באיזור המרכז. ועל כן, הטיפול בבעיות הוא בעיקר בהצפה, או סתימות קשורת. ביובית היא רכב אינסטלציה לו יש מערכות מתקדמות המסוגלות לטפל גם בבעיות אלו, ובקלות יתרה.

מחירון שירותים

מידע על ראש העין

יוחננוב ביובית 24/7
  • תושבים: 72,780
  • שנת הקמה: 1949
  • שטח: 24.4 קמ"ר
     
     

מהו תהליך שאיבת ביוב בראש העין?

ביובית מגיעה כאשר יש עליה ציוד שמתאים לטיפול במערכת ביוב עם צנרת בקוטר מגוון. מפרידי שומן, שאיבה של בורות ספיגה, שטיבה של צנרת ביוב. פתיחת סתימות קשות ועוד. כמו כן, על ביובית ישנו סיב אופטי, מצלמה המאתרת תקלות פנימיות במהירות ואף צינור מים לו יש לחץ גבוה.

ציוד משוכלל זה הופך את הטיפול בבעיות ליעיל וקל יותר, ובעל אחוזי הצלחה גבוהים. מערכת ביוב המקבלת תחזוקה שוטפת לא תגיע למצב של מקרה חירום ותגרום לתושבים ליהנות מאסתטיות ומאיכות חיים גבוהה. ועל כן, בדיקות תקופתיות הן חובה לצורך מניעת הצפות ומניעה של מפגע תברואתי.

הצפה יכולה לקרות בשל מספר סיבות, בין אם סתימת הביוב בעקבות לכלוך ובין אם גשם בחורף ומזג אוויר סוער במיוחד. כמות המשקעים עלולה גם לגרום לסתימות. כאשר הביוב נמצא במצב של סתימה קשה, הוא פוגע תברואתית בבריאות התושבים ועל כן חשוב להזמין ביובית לטיפול בבעיה מהר ככל שניתן.

ביובית מגיעה אל כל איזור ראש העין ובתוך כשעה מהרגע שיצרתם קשר כבר תוכלו לראות שיפור. לביובית יש מערכת מתקדמת ויוצאת דופן עם ציוד המתאים אל כל בעיה ובזכות צנרת מים בלחץ גבוה ומשאבה חזקה אפשר לשאוב במהירות אל המיכל של ביובית כל פסולת ולדאוג לצמצום המפגע התברואתי.

רכב הביובית מגיע בהתאמה לכל מקום וכאשר יש לו פתרון לכל נזק. רכב עם מיכלית גדולה, או קטנה לטיפול בבעיות קטנות, או גדולות. הרכב מגיע יחד עם צוות מקצועי ומיומן לתפעולו ובעל נסיון למניעת מקרים מסוכנים.

ביובית בראש העין – שאלות ותשובות

צילום קווי הביוב נועד למציאה ואיתור של תקלות פניות בתוך קווי הביוב עצמן ולצורך טיפול מהיר ואפקטיבי באלמנטים החדשניים ביותר עם רכב הביובית. לביובית יש מצלמה ייחודית המותקנת על סיב אופטי ומאפשרת לצלם את קווי הביוב מבפנים לצורך איתור התקלות.

תקלות הצפה וסתימת ביוב הן תקלות שעלולות להפוך למסוכנות מהר מאד. עם הזמן, אם מתלבטים מדי יכול להתפתח מפגע תברואתי מסוכן מאד שעלול לפגוע ברווחת התושבים.

עם רכב ביובית מגיע צוות מיומן לתפעול הרכב ולתפעול כל פרויקט התחזוק השוטף וגם הטיפול בתקלות.

ממליצים עלינו

אבי לוי
קרא עוד
שאפו על העבודה בתיקון המשאבות הטבולות שעשיתם אצלנו. פחדתי שאני אצטרך להחליף את כל המנגנון אבל בזכות העבודה שלכם חסכתי לא מעט כסף. ממליץ עליכם בחום לכל העסקים בסביבה.
רן דניאלי
קרא עוד
הייתה לנו הצפה קשה בגלל הגשמים החזקים של החורף האחרון והיינו חייבים מישהו שייתן לנו מענה מהיר. החברה של יוחננוב פתרה לנו את הבעיה ושאבה במהירות את כל הנוזלים שהצטברו בתוך המבנה.
דני בנין
קרא עוד
רק בזכות הצילום התת קרקעי של צנרת הבניין היה אפשר לעלות על הבעיה ואני ממש מרוצה שבחרנו ביוחננוב. נתנו לנו עבודה מקצועית והסבירו לנו כל שלב לפני שעשו אותו. כל הכבוד והלוואי שהיו עוד כמוכם.
הקודם
הבא