053-551-0029

7 ימים בשבוע | 24 שעות ביממה

יוחננוב ביובית לוגו

ביובית בתל אביב

בעיה בביוב? יש פתרון! יוחננוב יבואו עד אליכם במהירות ובכל שעה וידאג לתקן את הבעיה. כמובן שהכל מבוסס על הניסיון הרב שלנו של מעל 15 שנה. אז למה אתם מחכים? התקשרו עכשיו ונבוא לעזור

אמינות לפני הכל

יוחננוב שירותי ביוב 24/7
5/5

שירות בכל האזור

נושאים בעמוד

תל אביב היא אולי העיר התוססת, העשירה, והמעניינת ביותר בישראל. אך גם נחשבת לאחת הערים הישנות ביותר, בעלת תשתיות המים, החשמל והביוב המיושנות והפגומות ביותר.

מצב זה הוא הסיבה לריבוי מזיקים כמו ג'וקים וחולדות בעיר, וכמובן הסיבה לאין ספור קריאות עבור שירותי ביובית בכל יום.

כמו כל תשתית, גם תשתיות הביוב חוות שחיקה אינטנסיבית, גם אם היא מתרחשת על פני תקופות של עשרות שנים. בסופו של דבר, שחיקה זו מתפרצת בעוצמה, ויכולה ליצור אין ספור תקלות ביוב ובתדירות גבוהה מאוד.

מחירון שירותים

הכירו את תל אביב

תל אביב
  • תושבים: 435,855
  • שנת הקמה: 1909
  • שטח: 52,000 דונם

עבודות ביוב שביצענו בתל אביב והסביבה

ריכזנו עבורכם עבודות ביוב אשר בוצעו באזור תל אביב ע"י חברת יוחננוב שירותי ביוב.
בכל עבודה תוכלו לראות סרטון המתאר את העבודה ואת הציוד שהשתמשנו בו.

ממליצים עלינו

אבי לוי
קרא עוד
שאפו על העבודה בתיקון המשאבות הטבולות שעשיתם אצלנו. פחדתי שאני אצטרך להחליף את כל המנגנון אבל בזכות העבודה שלכם חסכתי לא מעט כסף. ממליץ עליכם בחום לכל העסקים בסביבה.
רן דניאלי
קרא עוד
הייתה לנו הצפה קשה בגלל הגשמים החזקים של החורף האחרון והיינו חייבים מישהו שייתן לנו מענה מהיר. החברה של יוחננוב פתרה לנו את הבעיה ושאבה במהירות את כל הנוזלים שהצטברו בתוך המבנה.
דני בנין
קרא עוד
רק בזכות הצילום התת קרקעי של צנרת הבניין היה אפשר לעלות על הבעיה ואני ממש מרוצה שבחרנו ביוחננוב. נתנו לנו עבודה מקצועית והסבירו לנו כל שלב לפני שעשו אותו. כל הכבוד והלוואי שהיו עוד כמוכם.
הקודם
הבא