053-551-0029

7 ימים בשבוע | 24 שעות ביממה

יוחננוב ביובית לוגו

ביובית ברמת גן

נתקלתם בתקלה בביוב? לא משנה באיזה שעה או בעיה נתקלתם יוחננב כאן לשירותכם. שירות אמין ומקצועי לטיפול בעיות ביוב והכל בצורה הכי מהירה שיש. והכי חשוב ניסיון של שנים אז יש על מי לסמוך. מוזמנים להתקשר בכל שעה

אמינות לפני הכל

יוחננוב שירותי ביוב 24/7
5/5

שירות בכל האזור

נושאים בעמוד

אין לה את ההילה של תל אביב או ההיסטוריה של ירושלים, אבל מבלי ששמנו לב רמת גן הפכה בשנים האחרונות לאחת הערים המבוקשות ביותר למגורים וגם למסחר במדינת ישראל. רבים מגלים את רמת גן כמקום עשיר עם קהילה מיוחדת, והמיקום האטרקטיבי של העיר בלב גוש דן מושך אליה לא מעט אוכלוסייה.

ההיבט הזה הופך למשמעותי בהקשרי ביוב, מה שמוביל את תושבי העיר להתמודד עם אתגרי אינסטלציה מיוחדים שדורשים ידע ספציפי. ולמרות היותה של רמת גן מאתגרת מהבחינה הזו, הצוותים של יוחננוב מעניקים שירותים איכותיים לתושבים, עם פתרונות אינסטלציה חכמים שמותאמים לצרכי העיר.

אתגרי הביוב ברמת גן

אז כפי שכבר הזכרנו למעלה, האופי של רמת גן ככרך סואן מוביל למספר אתגרים משמעותיים מתחום הביוב והאינסטלציה, שהופכים את העבודה המקצועית בעיר למעט מורכבת. ואם מעניין אתכם להבין על מה אנחנו מדברים, הנה האתגרים המיוחדים של רמת גן:

1. תשתית ישנה מאוד

התשתיות של רמת גן מיושנות מאוד, כיאה לעיר שהוקמה לפני שנים רבות. צינורות וקווי ביוב רבים חרגו ממזמן מאורך החיים המומלץ לשימוש, מה שמוביל לדליפות, סתימות, סדקים ובעיות אחרות. התשתית המזדקנת מציבה אתגר משמעותי, שמחייב תחזוקה ותיקונים שוטפים כדי לשמור על שגרת יום יום תקינה.

2. עומס קיצוני על התשתית

צפיפות האוכלוסין גורמת לעומס רב על תשתיות הביוב והאינסטלציה. עם מספר משמעותי של תושבים המתגוררים בעיר, מערכת הביוב מתמודד עם לחץ קיצוני מעת לעת. העומס הזה מוביל ללא מעט תקלות בלתי נמנעות, מה שמצריך התערבות מקצועית מהירה.

3. השפעת הפעילות העסקית

לא צריך להבין יותר מדי בכלכלה כדי לדעת שרמת גן היא אחד ממרכזי העסקים הגדולים בארץ, והיבט זה מכניס מורכבות נוספות לניהול מערכת הביוב העדינה בעיר. הפעילות המסחרית המשמעותית גורמת לכך שצעדים יזומים כמו הפסקות מים או רפורמות משמעותיות במערכת הביוב עלולים להיות מאתגרים ואף בלתי אפשריים ליישום. לשיבושים בפעילות העסקית של העיר עלולים להיות השלכות קיצוניות בקנה מידה ארצי, וזהו היבט שמקשה על הוצאה לפועל של שינויים הכרחיים בתשתית הביוב.

לשמור על הצנרת הרמת גנית: טיפים לתחזוקת מערכת הביוב

תחזוקה חכמה של מערכת הביוב הביתית היא צעד משמעותי שיאפשר לכם להימנע מתיקונים יקרי ערך, ובעיקר מתקלות מיותרות. ובשביל לעשות קצת סדר, קבלו ארבעה טיפים מעולים לשמירה על הצנרת מהמומחים של יוחננוב:

1. הקפידו על בדיקות סדירות:

חשוב מאוד לבצע בדיקות מקצועיות של מערכת הביוב מעת לעת כדי לזהות בעיות פוטנציאליות בשלב מוקדם, עוד לפני שהן גדלות לממדי ענק.

2. השליכו פסולת כראוי:

הימנעו מהדחה באסלה של פריטים כמו מגבונים, מגבות נייר, מוצרי היגיינה נשית, שמנים ועוד.

3. הקפידו על חיסכון במים:

מעבר לזה שהמים הישראליים הם משאב מוגבל ויקר מאוד, חיסכון במים יפחית את העומס על מערכת הביוב וימזער את הסיכוי לתקלות.

4. השקיעו בתחזוקה מקצועית:

במידה ואתם מתמודדים עם תקלה מסוימת, מומלץ מאוד לפנות בהקדם לחברה מקצועית כמו יוחננוב ולטפל בתרחיש. זכרו שהתמהמהות עלולה להוביל להחמרת הבעיה.

מתמודדים עם אתגרי ביוב ברמת גן? שתפו פעולה עם יוחננוב!

תשתית הביוב ברמת גן מציבה לא מעט אתגרים מיוחדים הנובעים מגורמים כמו צפיפות, ותק הצנרת ופעילות עסקית שוקקת. אך למרות מכשולים אלה, חברת יוחננוב שירותי ביוב 24/7 מחויבת למתן פתרונות יעילים ושירות איכותי לתושבי רמת גן. ועם שנים של ניסיון ומומחיות, הצוות שלנו למד לעומק את המורכבויות של מערכות הביוב בעיר. אנו מזמינים אתכם לשתף איתנו פעולה, ולהנות משירותים מקצועיים שיבטיחו סביבה נקיה ובריאה יותר!

מה כוללים השירותים של יוחננוב

כאשר מדובר על שירותי ביובית, מדובר על שירות חשוב מאוד עבור מגוון רחב של בעיות שונות הנוגעות למערכת הביוב, עבור צילום קווי ביוב ועבור ריקון בורות שמנים. אם ישנה סתימת ביוב בצנרת הביוב, בעזרת השירותים שלנו ניתן לפתוח את הסתימה בצנרת וכן, לשאוב את כל מי הביוב שצפו כתוצאה מאותה סתימה, אם יש הצפה כלשהי של חניון תת קרקעי ברמת גן, גם במקרה הזה יש צורך לבחור בשירותי ביובית מקצועיים אשר ישאבו באמצעות רכב הביובית המיוחד והעוצמתי את ההצפה.

מכיוון שיש לא מעט בתי עסק כגון: מפעלים, מסעדות, בתי קפה ועוד, אשר משתמשים בשמנים שעל פי החוק יש לרוקן אותם בבור שמנים, הרי שגם במקרה הזה שירותי ביובית רלוונטית לצורך ריקון בורות השמנים הללו מדי פעם בפעם.

גם במקרה של סתימות ביוב שחוזרות על עצמן שוב ושוב באותו האזור, יש להזמין שירותי ביובית אשר מציעים גם שירות צילום קווי ביוב באמצעות מצלמת סיב אופטי. באמצעות מצלמה זאת ניתן לבחון את צינורות הביוב ולבדוק מהו הגורם שבגינו נוצרות הסתימות. לעיתים מדובר על שורשים שצומחים לתוך הצנרת, לעיתים מדובר על זבל שמצטבר בצנרת ועוד. הצילום מציג את תמונת קווי הביוב בזמן אמת ובהתאם לכך, הצוות המקצועי יכול לטפל בתקלה שבגינה נוצרות סתימות ביוב פעם אחר פעם.

מחירון שירותים

למה אנחנו? מקצועיות, אמינות, אחריות.

אם אתם מחפשים שירותי ביובית בעיר רמת גן, אין ספק שכדאי שתבחרו בשלום יוחננוב, המציע שירותי ביובית באזור המרכז, לרבות בעיר רמת גן. אם אתם תוהים מדוע כדאי לכם לבחור דווקא בשלום יוחננוב, הנה כמה סיבות:

  • אמינות– שירותי הביובית של יוחננוב הם שירותים אמינים מאוד. ניתן לסמוך עליו כי הוא יבצע את העבודה הטובה ביותר, יפתור כל בעיה וידרוש את מחיר הוגן תמורת השירותים שלו.
  • מקצועיות – בכדי ששירותי ביובית יספקו את המענה הטוב ביותר לכל בעיה, חשוב מאוד שהם יהיו שירותים מקצועיים. יוחננוב מציע שירות ביובית מקצועי מאוד, שביכולתו לאבחן כל תקלה בצורה הטובה ביותר במערכת ביוב, להעניק לה את המענה הטוב ביותר ולבצע כל פעולה הנדרשת בצורה יעילה, איכותית ומקצועית.
  • ניסיון וותק – לשלום יוחננוב יש וותק וניסיון בכל הנוגע לשירותי ביובית שונים. הוותק והניסיון מעידים על כך שללא ספק מדובר על איש מקצוע שכדאי לבחור דווקא בו עבור מתן מענה לכל צורך.
  • מוניטין – ליוחננוב יש מוניטין בכל הנוגע לשירותי הביובית שהוא מציע וכן, לא מעט המלצות מלקוחות מרוצים.
  • זמינות – שירותי הביובית של יוחננוב זמינים עבורכם בכל שעה ובכל יום בשבוע.

הכירו את רמת גן

רמת גן
  • תושבים: 162,000
  • שנת הקמה: 1955
  • שטח: 16,300 דונם

רמת גן היא אחת הערים הגדולות בישראל. העיר מונה כיום כ-162,000 איש והיא שוכנת במרכז של מישור החוף, ממוקמת במרכז גוש דן וגובלת בערים גבעתיים, תל אביב, בני ברק, קריית אונו, רמת גן ועוד.

רמת גן היא עיר הגנים של ישראל והיא מונה 21 שכונות ושטח שיפוטה הוא 16,300 דונם. מדובר על אחת הערים הירוקות ביותר בישראל, כאשר 25 אחוזים מהשטחים שלה הם שטחים ירוקים והעיר שומרת בקפדנות על הגנים עבור רווחת התושבים והמבקרים בה.

מכיוון שמדובר על עיר כל כך ירוקה ופסטורלית, כאשר ישנה תקלה או בעיה כלשהי במערכת הביוב באחת משכונות המגורים או בסמוך לבתים פרטיים, אשר גורמת למי הביוב לעלות על גדותיהם, אין ספק שחשוב מאוד לפנות באופן מיידי לשירותי ביובית.

 

עבודות אחרונות שביצענו באזור:

לכל שאלה או בעיה מוזמנים לפנות אלינו 053-551-0029

ממליצים עלינו

אבי לוי
קרא עוד
שאפו על העבודה בתיקון המשאבות הטבולות שעשיתם אצלנו. פחדתי שאני אצטרך להחליף את כל המנגנון אבל בזכות העבודה שלכם חסכתי לא מעט כסף. ממליץ עליכם בחום לכל העסקים בסביבה.
רן דניאלי
קרא עוד
הייתה לנו הצפה קשה בגלל הגשמים החזקים של החורף האחרון והיינו חייבים מישהו שייתן לנו מענה מהיר. החברה של יוחננוב פתרה לנו את הבעיה ושאבה במהירות את כל הנוזלים שהצטברו בתוך המבנה.
דני בנין
קרא עוד
רק בזכות הצילום התת קרקעי של צנרת הבניין היה אפשר לעלות על הבעיה ואני ממש מרוצה שבחרנו ביוחננוב. נתנו לנו עבודה מקצועית והסבירו לנו כל שלב לפני שעשו אותו. כל הכבוד והלוואי שהיו עוד כמוכם.
הקודם
הבא