053-551-0029

7 ימים בשבוע | 24 שעות ביממה

יוחננוב ביובית לוגו

ביובית במשמר השבעה

אם אתם זקוקים לשירותי ביובית במשמר השבעה, זה הזמן שלכם לפנות ליוחננוב ביובית, אשר מציעים מעל ל-15 שנים שירותי ביובית מקצועיים באזור המרכז. באמצעות הציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר. מוזמנים לדבר איתנו

אמינות לפני הכל

יוחננוב שירותי ביוב 24/7
5/5

שירות בכל האזור

נושאים בעמוד

גם במשמר השבעה יש צורך מדי פעם בשירותי ביובית מקצועיים. ידוע לכל כי לעיתים ישנן בעיות שונות בביוב אשר גורמות למי הביוב לעלות על גדותיהם. לא פעם מדובר על סתימות ביוב שמתרחשות כתוצאה מזבל שמצטבר בתוך צנרת הביוב שדורש פינוי, כתוצאה משורשים שצומחים בתוך צנרת הביוב ועוד. בכדי להתמודד עם בעיות ביוב, יש צורך לאתר את הבעיה המדויקת שבגינה יש סתימת ביוב ולאחר מכן, להעניק לה את המענה המתאים. שירותי ביובית מציעים רכב מיוחד הכולל בו גם ציוד צילום לקווי הביוב. הרכב יכול לשאוב את מי הביוב שצפו באמצעות משאבה איכותית וצינור, לפתוח את הסתימה שנוצרה בביוב באמצעות הפעלת לחץ מים בצנרת הביוב ועוד.

לביובית של יוחננוב יש תפקידים נוספים וכיום היא רלוונטית מאוד לצורך ריקון בורות שמנים שמצויים בסמוך לבתי קפה, מפעלים, מסעדות או בתי עסק שונים.

הכירו את משמר השבעה

ביובית בתל מונד
  • תושבים: 1000
  • שנת הקמה: 1949
  • שטח: 7,050 דונם
     

משמר השבעה הוא מושב באזור המרכז, ליד היישוב בית דגן אשר שייך למועצה האזורית שדות דן. המושב הוקם בשנת 1949 על אדמות הכפר הערבי שהיה קרוי: יאזור. המושב קרוי משמר השבעה על שם שבעת הנוטרים שנהגו במלחמת העצמאות בכפר יאזור. בנוסף, ניתן למצוא במשמר השבעה רחובות הקרויים על כל אחד משבעת הנופלים.

במושב ניתן למצוא נחלות חקלאיות של כ12 דונם ובנוסף ניתן למצוא משקי עזר קטנים. עד העשור האחרון לא מעט תושבים עסקו בחקלאות אך בעשור האחרון ניתן למצוא לא מעט תושבים אשר עוסקים במקצועות חופשיים. ניתן למצוא עסקים שונים במשמר השבעה כגון: צימרים, חנויות פרחים, אביזרי רכב, משתלות לצמחי נוי, ציוד גינון, עבודות עפר ואפילו ספא.